Priser på medlemsskaber (sæson april 2024 - maj 2025)

- Bemærk: Frem til og med Tennissportens dag d. 27/4 kl. 10-12 er der 25% rabat på HELT NYE HELÅRS-MEDLEMSSKABER (også nuværende vintermedlemmer) inkl gratis sæson drop in voksenintro træning og låneketsjere - mød op på dagen og bliv medlem (gælder ikke hvis man har været medlem indenfor de seneste 3 sæsoner). KAN DU IKKE MØDE OP PÅ DAGEN, så kan du/I blive medlem ved: 1. Oprette en profil i systemet 2. Overføre prisen for helårsmedlemsskab minus 25% til Mobilepay nr 81488 3. Sende en mail til kontor@horsenstennisklub.dk hvorefter medlemsskab aktiveres.

• Voksen, helårlig 1650,-
  • Studerende/lærling m/ gyldig studiekort, helårlig 1100,-
  • Junior (6-10 år), helårlig 600,-
  • Junior (11-17 år), helårlig 900,-
  • Familie (husstand), helårlig 3000,-
  • Voksen, vinter (indendørs + fri hybrid) 600,- (der betales pr 30 min indendørs)*
  • Junior, vinter (indendørs + fri hybrid) 600,- (der betales pr 30 min indendørs)*
  • *30 min haltid 75 kr (kun medlemmer kan booke hallen)  - I sommerhalvåret kan prisen dog være reduceret
  • Pay And Play KUN UDENDØRS (ikke-medlemmer) 200,- pr grusbane (kun bane 4-7). BETALING FØR SPIL VIA MOBILEPAY 81488**
  • Gæst til medlem 100,- pr. gang (bane bookes/betales via medlem eller overføres via mobilepay 81488- skriv "gæst + navn på medlem")
  • Fast sæsontid i tennishallen (muligt på bestemte dage/tidspunkter, kontakt klubben med en forespørgsel)

**Læs mere vedrørende Pay And Play her

Der er altid gratis låneketsjere og lånebolde under halvtaget ved klubhuset og i tennishallen.

Oprettelse af medlemsskab og betaling her

Træning mv. tilkøbes her

For spørgsmål eller andet, kontakt klubben her

(Helårs medlemsskab 1/5 - 30/4)

Helårs medlemsskab giver adgang til frit spil på alle udendørsbaner inkl. hybridbaner hele året, bookingret til tennishallen (der betales pr. 30 min*), tilmeldingsmulighed til div. trænings- og spiltilbud, events, samt adgang til klubhus.

(Vinter medlemsskab 15/9 - 30/4)

Vinter medlemsskab giver adgang til frit spil på hybridbaner 15/9 - 30/4, samt bookingret til tennishallen (der betales pr. 30 min*).