Forårsklargøring for medlemmer
Tilmeldingsfrist er overskredet

Lad os SAMMEN gøre klubben og anlægget flot og indbydende til sæson 2024 til glæde for ALLE. Bemærk: Vi skal ikke lave banearbejde.

Opgaver: Banebænke skal ud og aftørres, loungeområde og hyggekroge oprettes, flagstangen renses, fliseområdet gøres pænt, havemøbler aftørres og stilles frem, klubhus og vinduer spules med vand, planter, krukker og lidt af det grønne trimmes, baneudstyr skal ud, samt vindbannere og sponsorbannere skal hænges op i hegnene. ALLE kan hjælpe med noget, stort som småt.

Det er en af årets vigtigste begivenheder for tennisforeningen - det er her vi især skal løfte i flok. Vi glæder os til at se jer og gøre tennisklubben klar, flot og indbydende til sæsonstart.

Glæd jer til en ny spændende sæson, der vil blive lavet mange aktiviteter og hold.

06.04.2024
07.04.2024 kl. 10.00 - 07.04.2024 kl. 13.00
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'