Voksen intro

Info

Voksenintroduktion er et gratis "minikursus" for begyndere og letøvede, hvor der over nogle gange bliver undervist i basale teknikker (greb, forhånd, baghånd, serv mv), samt lidt spilintroduktion. Det vil også være her man f.eks. kan finde nogle at spille med og spørge lidt mere ind til klubben og de tilbud der er for medlemmer mv. Bolde er inkl. og det er muligt at låne en ketsjer.

Det er ikke nødvendigt at være medlem af klubben for at deltage i voksenintro, og der kan deltages maks 3 gange.

De fleste hold kører løbende som "drop in", dvs man kan starte når det passer ind. Voksenintro kører som udgangspunkt onsdage og torsdage, og der oprettes flere løbende ud fra behov og efterspørgsel.

Tilmelding er muligt, men ikke nødvendigt. Ved spørgsmål, skriv til Thomas på brogaard33@gmail.com

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen