Juniortennis

I Horsens Tennis Klub er der juniortræning for alle aldre fra 5-17 år.

Juniortennis har en høj prioritet i Horsens Tennis Klub.

Vi kan tilbyde tennis træning hele året rundt, da vi er den eneste klub i Horsens, der har en indendørs tennis hal. Der er ikke træning i skolernes ferieuger, samt helligdage.
Året er delt op i 2 - udendørssæsonen, som løber fra maj og frem til efterårsferien, samt indendørssæsonen, som løber fra uge 43 og frem til påskeferien.

Vi tilbyder gratis prøvetræning et par gange, inden man behøver at bestemme sig for at blive medlem. Kommer man til prøvetræning, har vi tennisketchere, som vi låner ud. Det betyder, at der ikke behøves at bruge penge på udstyr, kontingent og træningsgebyr mv. før du ved, at dit barn har lyst til at spille tennis.

For at træne på et hold skal man være medlem, dvs betale kontingent. Kontigent betales her
Desuden betales for træning for udendørssæsonen og/eller vintersæsonen. Se info og priser
her

For spørgsmål, kontakt kontor@horsenstennisklub.dk

Vi glæder os til at se dig.

Bestyrelsen og trænerne