Frivillige med gode idéer i Horsens Tennis Klub

Har du en god idé, synes du at noget kan gøres på en anden måde, eller vil du gerne give en hjælpende hånd?
Så tøv ikke med at henvende dig i klubben - der er altid brug for gode idéer aktive hænder, stort som småt.
Hvis alle hjælper lidt, hjælper det rigtig meget.

Banetovholdere
I udesæson 2016 indførte vi banetovholdere, som består af grupper af medlemmer/forældre, så der er ét hold banetovholdere pr. bane.
Baneholdets opgave er at holde banerne fri for ukrudt og melde om fejl, så de er gode hele sæsonen.
Der vil være 2 gratis eventdage for alle aktive baneholdenes medlemmer samt anerkendelse til sommeren og efterårets bedste banehold.
Bliver det dit hold, som vinder titlen i 2017? Mail Erik hvis du ønsker at hjælpe med på de eksisterende banetovholderhold.

Hjælp til Juniorspillerne
Vi har brug for forældre, der kan hjælpe til, når vi laver arrangementer for vores Juniorspillere. Det kan være til at stå for noget mad, men det kan også være, at vi har brug for en overnattende forælder engang i mellem, når vi arrangerer en tennisweekend. Så sig endelig til, hvis du har lyst til at give en hånd og hjælpe med at skabe et godt sammenhold i klubben.

Ukrudsbekæmpere mm.
Hjælp til vedligeholdelse modtages med kyshånd, så har du tid og lyst, er der massere at tage fat på: fjerne ukrudt ved hegn indenfor banerne, fejning, oprydning inde og ude, hjælp til ungdomstrænerne ol. Vær med til at gøre klubben endnu bedre at være i.

Udvalg og Ministerposter
Kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel i klubben?
Der er masser af plads til dine idéer og flittige hænder - det er helt op til dig, hvad du vil bidrage med.
Det kunne fx være i et aktivitetsudvalg, turneringsudvalg, ungdomsudvalg, sponsorudvalg, banevedligeholdelsesudvalg, ny-hal-udvalg eller et udvalg du ønsker at oprette.

Ministerposter
Bliv Minister indenfor et område: Blomsterminister med ansvar for at der er grønt liv i klublokalet, Myrebekæmperminister, Frugtskærerminister eller andet indenfor et område, som intersserer netop dig. Snak med Dan eller Erik.
Pt. er Kenneth Sterup Antimyre-Minister, Chris og Maiken er Madministre og Verner er trailer-Minister. Vi mangler en Velkommen-til-nye-spillere-minister - er det dig?

Venlige hilsener