Voksen træning
Fitness | FITNESS
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Voksentræning er next step for letøvede, øvede eller meget øvede, som ønsker mere træning. Det foregår oftest som et forløb og koster et beløb. Dog er nogle hold gratis som medlem. Se nærmere beskrivelse under de enkelte hold. Betaling via klubmodulsystemet herunder. Al træning (junior og voksen) i klubben følger skolerne, dvs ingen træning i skoleferier og på helligdage.

Man skal være medlem for at deltage. Når der er tilmeldt/betalt, møder man bare op til træning.

Tennisrelateret fitness for alle voksenmedlemmer. Der er instruktør tilstede. Øvelserne er en blanding af tennisøvelser, samt med egen kropsvægt. Du opnår en bedre tennis-fysik på en sjov og hyggelig måde, sammen med andre. Det er gratis for medlemmer. Ikke-medlemmer kan prøvetræne én gang. Mød bare op. Derefter købes medlemsskab for at fortsætte.

Startdato
Slutdato
11.10.2024
Tid/Sted