Klubmodul henter siden
Voksenintro | INTRO
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Voksenintroduktion er "minikursus" for begyndere og nyere medlemmer, hvor der bliver undervist i basale teknikker (greb, forhånd, baghånd, serv, flugtning, smash mv), samt spilintroduktion, taktik mv. Det vil også være her man f.eks. kan finde spillemakkere, møde nogle fra klubben, stille spørgsmål mv. Det er hyggeligt, sjovt og lærerigt. Bolde er inklusiv og det er muligt at låne en ketsjer. Al træning (både junior og voksen) i klubben følger skolerne, dvs ingen træning i skoleferier og på helligdage.

Voksenintro kører løbende som "Drop in", dvs man kan starte når det passer ind. Voksenintro kører som udgangspunkt tirsdage.

Tilmelding/betaling kun nødvendigt én gang via systemet.

Træning og spil for nyere medlemmer og begyndere. Drop in format, dvs mød bare op. Der vil altid være 1-2 trænere tilstede, som guider i teknik, spiltyper mv. Nærmere info følger her.. Ikke-medlemmer kan prøve to gange inden medlemsskab. Der er låneketsjere og bolde er inklusiv.

Startdato
30.04.2024
Slutdato
28.06.2024