Klubmodul henter siden
Erik Schramm

06.01.2014
Nytårsturnering d. 5. januar 2014

Traditionen tro - den første søndag i januar - blev det nye tennis år 2014 spillet i gang . 26 spillere deltog og det blev til mange gode, jævnbyrdige kampe i hallen. I kantinen flød snakken lystigt og som sædvanligt kunne man deroppe stive sig selv af med diverse ekspertkommentarer om spillestil, bolde ude eller inde, godt eller skidt spillet. Dejlig atmosfære!

Der blev spillet i 3 puljer.

Pulje 1 : Mange lige kampe med spænding til sidste kamp, men med 3 vundne trak Lene B. og Mogens S. det længste strå og fik 6 point.

Pulje 2: Igen en jævnbyrdig pulje. Vinderne her blev Lene P og Erik Lund med 4 point.

Pulje 3: Den vel nok mest jævnbyrdige pulje - 3 hold fik 4 point, så afgørelsen blev talt på partier. Vinderne blev: Tonny og Bjarne Brian.

I finalen spillede puljevinderne "alle mod alle i match tiebreak".

No. 1 blev Lene B og Mogens - som dermed vandt både søde sager og æren til at få navn på pokalerne.
No. 2 Tonny og Bjarne Brian og
No. 3 Lene P og Erik måtte nøjes med de søde sager.

Hold i dag

Følg med