EY Vejle Open lørdag den 23. august 2014

24.08.2014
Horsens Tennis Klub havde d. 23.8 4 junior spillere med til EY Vejle Open stævnet.
Der blev kæmpet og spillet flot tennis i den ellers regnfulde dag i Vejle, men kampene blev dog afviklet på bedste måde. I U10 rækken havde vi Gabriella med, og hun fik en 3 plads, i U12 rækken havde vi Bjørn, Marcus og Martine med som deltagere. Bjørn blev nr 5, Marcus fik en 3 plads. Martine fik en flot 1 plads og dermed vinder af stævnet i rækken. Stort tillykke til Martine! Super flot kæmpet og spillet af alle deltagere. Det er dejligt at vi har juniorer som vil deltage i stævner, og vi håber, der er flere der vil prøve kræfter med sådanne turneringer. Man kan lære rigtig meget ved at deltage i stævner, især de ting vi lærer ved den ugentlige træning bliver prøvet af ved disse kampe, og så er det samtidig rigtig hyggeligt at møde spillere fra andre klubber.