Den Jyske Sparekasse Open Vejle den 14. juni 2014

15.06.2014
Horsens Tennis Klub havde mange spillere med til lørdagens stævne i Vejle.. Vi havde en rigtig sjov og hyggelig dag i Vejle med skøn tennis vejr. Spillerne var : Agnes, Dagmar, Aviaya, Bjørn, Mads Emil, Gabriella, Birk, Gustav og Martine. Der blev spillet nogle utrolig gode kampe med virkelig god tennis. Man kan virkelig se, at træningen som vores juniorer får i klubben bærer frugt...Spillerne bliver bedre og bedre, og vinder flere kampe.
Bedst gik det for Martine, som blev vinder i U12 puljen efter sejr over Bjørn i finalen. Flot spillet begge 2, og stort tillykke til Martine!
I U10 lykkedes det Aviaya at tilkæmpe sig en 2 plads efter at have været i finalen imod Carl fra Vejle. Flot Aviaya! Og tillykke med den flotte placering.
I U8 puljen blev det virkelig tæt... Her spillede Gustav sig på en flot 2 plads i en meget svær gruppe. Tillykke til Gustav efter flot tennisspil!
Tak til alle spillerne for en flot indsats, og tak til de medrejsende forældre for en dejlig dag i Vejle.
//Marco