Veteran 11

08.06.2013
Her anføres hold- og turneringsresultater ol. vedr. Veteran 11.
Holdkaptajn er Poul Helge Jensen

13.06.2013
Vi spillede vores første kamp på udebane i Skovbakken onsdag den 12/6-13. Det lykkedes os at gennemføre med kun en enkelt regnvejrspause. Vi vandt 6-0, en rigtig god start for os. Holdet bestod af Gitte og Lene, Jørgen, Hans og Poul H. Vi havde også en hyggelig 3. halvleg, hvor værterne serve(re)de en dejlig varm ret med øl og vin, så der var højt humør og stemning. Hans sørgede for hurtig og sikker hjemtur. Nu venter et spændende lokalopgør mod det andet Horsenshold i rækken onsdag den 19/6.

27.06.2013
Vi spillede lokalopgør mod Horsens 1  2 den 26/6, den oprindelige kampdag 19/6 regnede væk. Horsens gjorde rent bord, 4 til os og 2 til vore klubkammerater.
Så på trods af møde med forretningsforbindelser, hjertemedicin, gigtpiller, rygsmerter og fibersprængning tog vi sejren. Stemningen bibeholdtes fin og vi havde en hyggelig 3. halvleg. Gitte, Flemming og Trine havde lavet dejlig mad til os, og der kom vin på bordet og mange kloge ord er formentlig sagt. Vi ser frem til de 3 august kampe, vi vil naturligvis gerne fortsætte vore sejre. Tak for foråret til hele holdet (Gitte, Lene, Jørgen, Hans, Lars og Poul) og til  afløser Hanne Birgitte, der sprang til, da Lene gerne ville nøjes med en kamp.

10.09.2013
De sidste 3 kampe efter ferien forløb uden nederlag, idet vi spillede 3-3 mod HEI, vandt 2 x 6-0 over Odder og Ry. Vi vandt vor pulje knebent foran HEI, og var klar til puljevinderkamp mod vinderen fra pulje 2, Brabrand.
Vi havde afbud fra Hans, derfor trådte Kaj til. Vi hev den 4/9 i Horsens en sejr hjem på 4-2. Kaj blev desværre skadet, men heldigvis først i singlen.
Men vi kan nu kalde os Jyske mestre i superveteran på regionalt niveau, og vi rykker op i Jyllandsserien. Der kommer til næste år ændrede alderskategorier i veterantennis, det bliver 10 års intervaller med samme alder for m/k. Det må vi afvente, og ved den lejlighed se, om der er grobund for et JS hold. Men foreløbig kan holdet se frem til en tur på Rådhuset til januar 2014 som jyske mestre efter en veloverstået sæson.
Tak til alle deltagende i årets løb, de faste spillere Gitte, Lene, Hans, Jørgen og Poul. I løbet af sæsonen har også deltaget i mindre omfang Lars, Hanne Birgitte og Kaj. Og Flemming og Trine har ydet stor hjælp som køkkenchefer og vist interesse for vores kampe. Man må sige at madens omfang og kvalitet er stigende i takt med at man bevæger sig fra miniveteran til veteran og videre til superveteran. Men vi når heldigvis et par tenniskampe inden indtagelsen og nydelsen.