Klubmodul henter siden

02.06.2013
  08:30

De to første holdkampe

I den første kamp var vi en tur i Fredericia.
Efter en meget lige dyst endte det hele 3-3.

Morten og Poul Helge vandt begge to deres singler og doublen i overbevisende stil, men vi andre desværre tabte de sidste 3 kampe efter nogle tætte opgør.

Alt i alt en rigtig god indsats.

Weekenden efter var vi en tur i Skanderborg og stillede en rigtig godt hold.
Men jeg skal da lige love for vi kom i menneskehænder!!!
Vi tabte 6-0 efter kun at have vundet 1 sæt!

Da vi talte med Skanderborgspillerne efter kampene indrømmede de, at når de hjalp til på deres Jyllandsserie, plejede de også at vinde deres kampe.

Så vi blev enige om, at det ikke er en skam at få en røvfuld, når det andet hold er bedre!

18.06.2013
  21:06

Hård holdkamp mod Åbenrå

Serie 2 mødte i weekenden et meget stærkt hold fra Åbenrå.

Efter en super indsats af alle mand fik vi en sejer i hus på 4-2.

De 2 kampe vi tabte var begge efter matchtiebreak, så fantastisk indsats af alle mand.

Vores nye mand, Jacob, gjorde rent bord med sejer i både single og doublen, så det er en god forstærkning.

Det lover godt for efterårskampene.

19.08.2013
  11:25
Flot sejr til HTK mod Fredericia

Serie 2 mødte i weekenden et ikke helt ueffen hold fra Fredericia, og alligevel blev det til en sejer på 6-0.

Vi stillede et stærkt hold og alle levede op til deres bedste.

Specielt var det godt et se, at Carsten Laursen, efter 2 nederlag i foregående kampe på matchtaibreak, tog stikket hjem med 10-8 denne gang.
Stor ros til hele holdet og velkommen til Uffe som spillede både single og double med stor sikkerhed.

På lørdag venter så topopgøret mod Skanderborg kl. 10, så hvis I har tid og lejlighed så kom forbi vores anlæg og se en kamp på et uhørt højt serie 2 niveau.

28.08.2013
  18:20

Lørdag spillede serie 2 topkamp mod ubesejrede Skanderborg og det blev et brag af en kamp.

Resultatet blev 3-3 og det var første gang i sæsonen at de ikke fik en sejr.

Jacob spillede endnu en gang fantastisk. Hans modstander har ikke været i nærheden af at tabe en kamp i år,

Åbenbart heller ikke når han har hjulpet deres Jyllandsserie, men måtte hjem med nederlag i både single og double.

I doublen spillede Jacob med Poul Helge.

Uffe kæmpede sig til sejer, trods skade, men kunne ikke rigtig stille noget op i doublen med Nøvse.

Carsten Laursen var som sædvanlig i matchtaibreak og have 2 matchbolde men tabte desværre.

Alt i alt en forrygende dag på anlægget