Serie 4

29.05.2013
Så var der lokalopgør i Serie 4 søndag den 26. maj i Stensballe, hvor der blev kæmpet hårdt og hygget efter kampene.

Det blev til 4 singler og 2 doubler, så der var 2 kampe til de fire  Serie 4 spillere, som stillede op for Horsens Tennis Klub.

Resultatet blev 4-2 til Horsens, så det var en god start på sæsonens turnering.

16.06.2013
Turen gik til Haderslev, som bød på regn, hård vind og tørre tæsk fra Haderslevs youngstar juniorer. Da singlerne gik i gang, var det ikke nok at have livserfaring med i bagagen, da de unge knægte fra Haderslev lagde hårdt ud. Dan holdt godt ud og spillede en spændende kamp, hvor sejren dog faldt ud til det mere sydliges fordel. Kenneth Nielsen var repræsenteret på holdet og gjorde en så god figur, at han trak holdets første og eneste singlepoint hjem fra Haderslev.

De to doubler bød på flot spil fra begge sider - heriblandt Kenneths sejrsrunde på modstandernes banehalvdel efter en giftig duel, som blev afsluttet med udfald til Horsens. Henrik og Eriks double bød på hårdt og hurtigt spil, hvilket de unge haderslevianere tog kærligt imod. Selvom vi forsøgte at trække tempoet ud af kampen, var det ikke muligt at overvinde de unge kræfter.

Vi måtte køre hjem med en erfaring rigere og med et nederlag på 5-1.

Godt kæmpet af hele holdet, flot kampmoral og smil på læben trods manglende sejre.

19.08.2013
Sejr til serie 4
Stensballe kom på besøg søndag den 18. august.
Det blev til 2 sejre og 2 nederlag i singlekampene, hvorfor der var lagt i ovnen til doublerne, som blev afbrudt hurtigt af en solidt regnvejr. Da grillen var varm, blev var der bred enighed om at spise pølser i ventetiden, hvilket passede perfekt, da banerne var klar til brug efter maden. Begge doubler var tætte og særligt doublen med Fedja og Kenneth blev en slider af karat med 3 matchtiebreak. Begge doubler blev vundet af HTK, hvorfor den samlede score blev i hjemmeholdets favør 4-2.